Naar school in Bali - Reisverslagen van Rieke Vermue - WaarBenJij.nu Naar school in Bali - Reisverslagen van Rieke Vermue - WaarBenJij.nu
Naar school in Bali

Op de Udayana Universiteit wordt er een scholingsprogramma gegeven voor internationale studenten. Samen met drie andere studenten van mijn opleiding doen we hieraan mee. Naast school zijn er natuurlijk genoeg leuke dingen te doen in de weekenden en avonden. Hierover houd ik jullie op de hoogte. De minor duurt 3,5 maand waarna ik vervolgens wil gaan reizen. Waarheen en waar naartoe, nog geen idee!

Recente Reisverslagen:

13 September 2016

Uluwatu en de eerste Udayana kennismaking

08 September 2016

Een tripje

02 September 2016

De vlucht en de eerste dagen

31 Augustus 2016

Aan het begin van de vlucht
Rieke

Dit dagboek is begonnen met mijn eerste grote reis. Misschien werkt het, misschien ook niet. ik probeer een dagboek bij te houden! Geniet er van.

Actief sinds 05 Sept. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1698

Voorgaande reizen:

02 September 2016 - 31 Januari 2017

Naar school in Bali

Landen bezocht: