Aan het begin van de vlucht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rieke Vermue - WaarBenJij.nu Aan het begin van de vlucht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rieke Vermue - WaarBenJij.nu

Aan het begin van de vlucht

Door: Rieke

Blijf op de hoogte en volg Rieke

31 Augustus 2016 | Nederland, Amsterdam

Vandaag is t zo ver. Kwart over 8 en ik zit in t vliegtuig, naast Yarah gelukkig. Ga ik toch niet helemaal alleen op pad. Zij problemen met d’r visum, ik met de gedachte dat ik iedereen veel te veel ga missen. Twee emotioneel instabiele chicks in een vliegtuig voor 20 uur. FEEST! Gelukkig weet ik dat het geweldig is wat ik ga doen. Vier dagen in de week school en drie dagen tijd voor feestjes, reizen en boottochtjes naar kleine onbewoonde paradijsjes. Sinds vrijdag zit ik al in een WhatsAppgroep met 55 man. Een WhatsAppgroep enkel voor de feestjes.. Ik heb er vertrouwen in! Mn school duurt tot 16 december en na die komende 3,5 maand ben ik expert in de logistiek, denkt Avans. Eigenlijk stelt school geen ruk voor en krijg je je 30 studiepunten bij een pakje boter. Maakt niet uit, ik ga voor de internationale ervaring. Tilburg word me iets te klein en te vertrouwd. Groeien doe je door uitdagingen zoals ik die gehad heb tijdens de eerste maanden in Tilburg en in m’n Lollietijd en zoals ik ga ervaren in Indoland. Als ik iets van jullie geleerd heb is het dat wel. Geen uitdaging uit de weg gaan en de kansen pakken die je pakken kan. Daarom mijn moeilijke buitenlandse studie! Na de 16e december heb ik nog even voor ik mijn afstudeerstage moet beginnen. Mooi niet dat ik dan al terug kom naar Nederland! Mijn retourticket gaat pas op 30 januari. Wat ik tussen half december en eind januari ga doen is ook voor mij nog een verrassing. Backpacken lijkt me awesome! Maar aangezien ik afgelopen week toch twee keer voor de röntgenfoto ben gegaan met een half kapot sleutelbeen en een pijnlijke knie, moet ik maar even zien wat daar van terecht komt. We zullen zien, ik laat mezelf verrassen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rieke

Dit dagboek is begonnen met mijn eerste grote reis. Misschien werkt het, misschien ook niet. ik probeer een dagboek bij te houden! Geniet er van.

Actief sinds 05 Sept. 2016
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 1688

Voorgaande reizen:

02 September 2016 - 31 Januari 2017

Naar school in Bali

Landen bezocht: